Palvelut organisaatioille

“Etenin Janinan valmennuksessa kohti asettamiani tavoitteita ja samalla tunnistin itsestäni uusia puolia ja käyttäytymismalleja.

Sain valmennuksesta konkreettisia keinoja selvitä tunnistamieni haasteiden kanssa arjessa ja opin uusia, paremmin toimivia ja ratkaisukeskeisiä tapoja pärjätä erilaisten haasteiden ja ongelmien kanssa.”

-Vaativassa esihenkilö- ja johtamistehtävässä toimiva asiakas

Avenir Coaching tarjoaa organisaatioille kattavan valikoiman laadukkaita työn tekemiseen, organisointiin, johtamiseen sekä hyvinvoinnin edistämiseen liittyviä palveluja.

Tuotan palveluita tarvittaessa yhteistyössä myös muiden verkostoissani olevien ammattilaisten kanssa.

Käsiteltäviä teemoja voivat olla esimerkiksi:

  • etä- ja hybridityö sekä sen johtaminen.

  • etätyöläisen hyvinvointia tukevat arjen käytännöt ja valinnat.

  • haasteelliset vuorovaikutustilanteet.

  • henkilöstön kehittäminen ja strateginen suunnittelu.

  • johtaminen ja esihenkilötyö.

  • konfliktit ja ristiriidat työyhteisössä.

  • muutostilanteet ja muutoksen johtaminen.

  • pienyrittäjän liiketoiminnan kehittäminen ja henkilökohtainen hyvinvointi.

  • strategisten tavoitteiden asettaminen ja niiden saavuttaminen.

  • tiimityöskentely.

  • tunteet työssä ja tunteiden johtaminen.

  • työelämän tasapaino, työn ja arjen yhteensovittaminen.

  • työhyvinvoinnin edistäminen ja kehittäminen.

  • työssä jaksaminen, stressinhallinta ja palautuminen.

  • ulkomaankomennus, kulttuurierot ja expat-elämään valmistautuminen (ml. perhe).

  • uusi työtehtävä ja työidentiteetti (esim. asiantuntijasta esihenkilöksi).

  • Yksilövalmennus eli coaching sopii monenlaisiin tilanteisiin. Coaching on henkilökohtaista ohjausta ja tavoitteellista kehitystä tukevaa keskustelua. Autan asiakasta löytämään uusia näkökulmia sekä ratkaisuja tilanteeseensa.

    Yksilövalmennusta voi tilata yksittäisinä kertoina ja sparrailuna. Vähänkään isomman muutoksen tekemiseen suosittelen vähintään 3kk, mutta usein 6kk tai 12kk prosessia, jotta voidaan varmistua valmennuksen vaikuttavuudesta ja kestävistä tuloksista.

  • Joskus organisaatio haluaisi sisäisen coachin tai muuten pysyvämpää ja säännöllistä tukea henkilöstölle. Syystä tai toisesta oman valmentajan rekrytoiminen organisaatioon ei kuitenkaan tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

    Tässä tilanteessa Avenir Coaching on-demand ©️ -palvelu voi olla ratkaisu!

    Palvelu räätälöidään aina tarpeen mukaan, mutta pääajatuksena on, että organisaatiolle on varattu sopimuksen mukaan tietty tuntimäärä valmennusresurssia, jonka he voivat käyttää toivomallaan tavalla sisäisesti sovittujen käytäntöjen mukaisesti.



  • Avenir Coaching toteuttaa erilaisia valmennusohjelmia niin yksilöille kuin ryhmille. Valmennus voidaan toteuttaa etäpalveluna tai tarvittaessa paikan päällä Suomessa.

  • Avenir Coaching tarjoaa tukea esimerkiksi organisaation muutostilanteissa, henkilöstön ja organisaation kehittämistarpeissa ja asiakasymmärryksen lisäämisessä.

  • Avenir Coaching tarjoaa monenlaisia työhön, organisaation kehittämiseen sekä henkilöstön hyvinvointiin liittyviä asiantuntijaluentoja ja alustuksia (30min-2h) tilaajan tarpeiden ja toiveiden mukaan.

Näin yhteistyö etenee:

  1. Alkukeskustelu ja asiakkaan tarpeiden tunnistaminen:

    Ensimmäisessä vaiheessa käyn kanssanne keskustelun, jossa keskitytään tarpeidenne ja odotusten tunnistamiseen. Tämä voi tapahtua esimerkiksi videovälitteisesti, sähköpostitse tai läsnätapaamisena. Tavoitteena on ymmärtää, millaisia kehitystarpeita organisaatiollanne on ja miten coaching tai muut Avenir Coachingin palvelut voivat tukea niiden ratkaisemisessa. Teillä on mahdollisuus myös samalla tutustua minuun ja työskentelytyyliini, jotta voitte arvioida olisinko teille sopiva yhteistyökumppani.

  2. Tarjouksen ja yhteistyöehdotuksen laatiminen:

    Seuraavassa vaiheessa laadin teille alkukeskustelun pohjalta tarjouksen ja yhteistyöehdotuksen, jossa kuvaan palvelun sisältöä, tavoitteita, kestoa, aikataulua ja hintaa. Toimitan tarjouksen teille sähköpostitse tai muussa haluamassanne muodossa ja käymme sen yhdessä läpi. Voitte esittää tarjoukseen myös muutostoiveita ja tarkennuspyyntöjä.

  3. Sopimuksen tekeminen ja yksityiskohdista sopiminen:

    Kun olette hyväksyneet tarjouksen, seuraava vaihe on sopimuksen tekeminen. Sopimuksessa määritellään Avenir Coachingin tuottaman palvelun yksityiskohdat, kuten kohderyhmä, tavoitteet ja mittarit, aikataulu, kesto, hinta ja peruutusehdot.

  4. Palvelun tuottaminen:

    Kun sopimus on allekirjoitettu, palvelun tuottaminen sovitusti voi alkaa.

  5. Arvioinnit ja jatkotoimet:

    Coaching-prosessin tai muiden palveluiden toteuttamisen aikana ja/tai sen päättyessä tehdään arviointia ja keskustellaan tuloksista. Arvioitte yhdessä kanssani palvelusta saatuja hyötyjä, vaikutuksia ja jatkotoimenpiteitä. Yhteistyömme voi tällä erää loppua tähän tai halutessanne voimme tässä vaiheessa myös suunnitella jatkokehittämistä sekä pohtia tarpeita muille palveluille.

Palvelujen hinnoittelu

Organisaatioasiakkaiden palvelut hinnoitellaan tapaus- ja palvelukohtaisesti. Hinnoitteluun vaikuttaa palvelun kesto, laajuus, sekä henkilömäärä.

Yksityishenkilöiden ja pienyrittäjien henkilökohtainen coaching -palveluhinnastoon voi tutustua täällä.